هكراوى كبير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هكراوى كبير

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

--((أحلى نكت على المساطيل !!!!!!!!!!))--

كاتب الموضوعرسالة
hackeer
Administrator
Administrator
hackeer

ذكر عدد الرسائل : 164
العمل/الترفيه : مهندس كمبيوتر و إنترنت
المزاج : فايق و رايق
علم بلدك : --((أحلى نكت على المساطيل !!!!!!!!!!))-- Egypt10

--((أحلى نكت على المساطيل !!!!!!!!!!))-- Empty
مُساهمةموضوع: --((أحلى نكت على المساطيل !!!!!!!!!!))--   --((أحلى نكت على المساطيل !!!!!!!!!!))-- I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 01, 2008 3:57 am

اتنين مساطيل طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع اتارية مسطول اكتر منهم. المهم وقفوه وقالوله احنا طلبت معانا نطير رقبتك ونلعب بيها كورة راح مطلع سكينة وضربها فى دماغه وقالهم دا انا افسيها قبل ما تلعبوا بيها

بيقولك مرة تلاتة مساطيل اوى قالوا هنتخيل ان كل واحدفينا سجارة هنطفيها ازاى فا الاول نام على الارض وداس على نفسة بالجزمة والتانى رمى نفسة فى الزبالة والتالت حدف نفسة من الشباك فافى واحد معدى مسطول اكتر واكتر فقال احرقونا بقى

مره واحد مسطول فتح التلاجه فلقى الجيلى بيترعش فقاله ماتخفش انا هشرب ميه
مره واحد مسطول ركب تاكسى وقال للسواق انا عايز اروح كوكب تانى قام السواق نزله فى الصحراء قام المسطول قابل واحد بيقول (انا ميت من الشمس) فرد عليه
(وانا حسنين من الارض)
مره واحد مسطول داخل اجزاخانه وبيقول للصيدلي عايز نص كيلو لحمه قاله حضرتك دي صيدليه قاله ياعم انا مالي انا عايز نص كيلو لحمه فدخل واحد مسطول برضه فقال الصيدلي حضرتك البشمهندس عايز نص كيلو لحمه وانا بقوله دي صيدليه بعد اذنك فهمه قاله ياعم انا مالي انا جي اخد نص جبنه بيضه وماشي

مرة اتنين مساطيل واقفين فى الشارع. عدت من قدامهم جنازه فواحد منهم بيقول للتانى هى الجنازه دى بتاعت مين؟ فرد عليه التانى: دى بتاعه الحاج محسن.
بعديها بيوم نفس الاتنين واقفين فى الشارع وعدت من قدامهم جنازه تانيه فالاول سال التانى هى الجنازه دى بتاعه مين؟ فرد عليه التانى دى بتاعه الحاج محسن فرد عليه الاول: لا حول ولا قوه الا بالله هى مال الدنيا ملطشه مع الحاج محسن اليومين دول
ليه

محشش قالوا له قول لنا طير بحرف الكاف قالهم كنتاكي

جماعة حشاشين قاعدين في غرزة قالوا عايزين كبريت واحد منهم قال أنا اجيبلكم الكبريت طلع ودخل من الباب الثاني قال يا جماعة ألاقى عندكم كبريت قالوله استريح لسه باعتين واحد أول ما يرجع نديلك واحد

اثنين سكرانين واحد قال للثانى تعرف بيعملوا اية فى اوروبا لما المطر بيمطر .. قاله لا معرفش .. قال له بيسبوها تمطر

واحد سكران كان بيعاكس وحدة وحشة اوي بالليل فكان بيقول لها يا وحشة يا وحشة راحت ملتفتة ليه وقالت له يا سكران راح قايل لها طب انا سكران حفوق بكرة .. وانتي

مدرس علوم يشرح لمحششين،يعيش السمك في
الماء..قالوا :يعيش،يعيش،يعيش

اتنين مساطيل ماشين فى الغابه فطلع عليهم اسد فواحد حدف عليه طوبه وطلع يجرى والتانى واقف زى ماهوا. فقاللوا انت مابتجريش ليه قالوا وانا مالى هو انا اللى حدفت عليه الطوب

واحد مسطول قاعد فى البيت بيعد فى الفلوس وبيقسمها 10 جنيه ميه ؛ 20 جنيه مواصلات؛ 50 جنيه حشيش سمع البوليس بيخبط على الباب قام مقطع الخمسين جنيه بتاعة الحشيش

اتنين مساطيل واحد بيقول التانى هى بور فؤاد قريبه محمد فؤاد
المسطول التانى قاله برو فؤاد دى بلد ومحمد فؤاد دى بلد تانيه خالص

مره اتنين مساطيل بيكلموا بعض فواحد فيهم بييقول للتانى
تعرف .. الدنيا دى كلها مآسـى فالمسطول التانى قاله ليه هو مقاسك " أد إيه ؟ا

اتنين مساطيل شافو الشمس فالاول بيقولو هى دى الشمس فالمسطول التانى يقوله لا مش هى دى
فقاله احنا نسأل حد .. فقابله واحد بيقلول مش هى دى الشمس؟؟؟؟ فقالهم انا مش من هنا

مره واحد مسطول لقي كنز قال((قشطه ناقص الخريطه))
اتنين مساطيل طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع اتارية مسطول اكتر منهم. المهم وقفوه وقالوله احنا طلبت معانا نطير رقبتك ونلعب بيها كورة راح مطلع سكينة وضربها فى دماغه وقالهم دا انا افسيها قبل ما تلعبوا بيها

بيقولك مرة تلاتة مساطيل اوى قالوا هنتخيل ان كل واحدفينا سجارة هنطفيها ازاى فا الاول نام على الارض وداس على نفسة بالجزمة والتانى رمى نفسة فى الزبالة والتالت حدف نفسة من الشباك فافى واحد معدى مسطول اكتر واكتر فقال احرقونا بقى

مره واحد مسطول فتح التلاجه فلقى الجيلى بيترعش فقاله ماتخفش انا هشرب ميه
مره واحد مسطول ركب تاكسى وقال للسواق انا عايز اروح كوكب تانى قام السواق نزله فى الصحراء قام المسطول قابل واحد بيقول (انا ميت من الشمس) فرد عليه (وانا حسنين من الارض) مره واحد مسطول داخل اجزاخانه وبيقول للصيدلي عايز نص كيلو لحمه قاله حضرتك دي صيدليه قاله ياعم انا مالي انا عايز نص كيلو لحمه فدخل واحد مسطول برضه فقال الصيدلي حضرتك البشمهندس عايز نص كيلو لحمه وانا بقوله دي صيدليه بعد اذنك فهمه قاله ياعم انا مالي انا جي اخد نص جبنه بيضه وماشي

مرة اتنين مساطيل واقفين فى الشارع. عدت من قدامهم جنازه فواحد منهم بيقول للتانى هى الجنازه دى بتاعت مين؟ فرد عليه التانى: دى بتاعه الحاج محسن.
بعديها بيوم نفس الاتنين واقفين فى الشارع وعدت من قدامهم جنازه تانيه فالاول سال التانى هى الجنازه دى بتاعه مين؟ فرد عليه التانى دى بتاعه الحاج محسن فرد عليه الاول: لا حول ولا قوه الا بالله هى مال الدنيا ملطشه مع الحاج محسن اليومين دول
ليه

محشش قالوا له قول لنا طير بحرف الكاف قالهم كنتاكي

جماعة حشاشين قاعدين في غرزة قالوا عايزين كبريت واحد منهم قال أنا اجيبلكم الكبريت طلع ودخل من الباب الثاني قال يا جماعة ألاقى عندكم كبريت قالوله استريح لسه باعتين واحد أول ما يرجع نديلك واحد

اثنين سكرانين واحد قال للثانى تعرف بيعملوا اية فى اوروبا لما المطر بيمطر .. قاله لا معرفش .. قال له بيسبوها تمطر

واحد سكران كان بيعاكس وحدة وحشة اوي بالليل فكان بيقول لها يا وحشة يا وحشة راحت ملتفتة ليه وقالت له يا سكران راح قايل لها طب انا سكران حفوق بكرة .. وانتي

مدرس علوم يشرح لمحششين،يعيش السمك في
الماء..قالوا :يعيش،يعيش،يعيش

اتنين مساطيل ماشين فى الغابه فطلع عليهم اسد فواحد حدف عليه طوبه وطلع يجرى والتانى واقف زى ماهوا. فقاللوا انت مابتجريش ليه قالوا وانا مالى هو انا اللى حدفت عليه الطوب

واحد مسطول قاعد فى البيت بيعد فى الفلوس وبيقسمها 10 جنيه ميه ؛ 20 جنيه مواصلات؛ 50 جنيه حشيش سمع البوليس بيخبط على الباب قام مقطع الخمسين جنيه بتاعة الحشيش

اتنين مساطيل واحد بيقول التانى هى بور فؤاد قريبه محمد فؤاد
المسطول التانى قاله برو فؤاد دى بلد ومحمد فؤاد دى بلد تانيه خالص

مره اتنين مساطيل بيكلموا بعض فواحد فيهم بييقول للتانى
تعرف .. الدنيا دى كلها مآسـى فالمسطول التانى قاله ليه هو مقاسك " أد إيه ؟ا

اتنين مساطيل شافو الشمس فالاول بيقولو هى دى الشمس فالمسطول التانى يقوله لا مش هى دى
فقاله احنا نسأل حد .. فقابله واحد بيقلول مش هى دى الشمس؟؟؟؟ فقالهم انا مش من هنا

مره واحد مسطول لقي كنز قال((قشطه ناقص الخريطه))
https://hackeer.gid3an.com

--((أحلى نكت على المساطيل !!!!!!!!!!))--
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-